مطالب مرتبط:
اختصاص 1000 میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال مددجویان
اختصاص بیش از 3 میلیارد ریال اعتبار برای گرگان
100 میلیارد ریال برای بازسازی دو مسجد قدیمی در مشهد اختصاص یافت
300 میلیارد ریال برای تکمیل بارگاه شمس تبریزی در خوی اختصاص می یابد
اختصاص بیش از 726 میلیارد ریال جهت تامین آب شرب در گرگان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1403 ساعت 18:002024-09-10اقتصادي

740 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به تیران اختصاص یافت 


رییس کمیته امداد تیران و کرون گفت: امسال 740 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویان کمیته امداد و دهک های پایین به این شهرستان اختصاص یافت.

- 740 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به تیران اختصاص یافت  ایسنا/اصفهان رییس کمیته امداد تیران و کرون گفت: امسال 740 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویان کمیته امداد و دهک های پایین به این شهرستان اختصاص یافت.

اردشیر فرخ وند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: خودکفایی مددجویان و کمک به اشتغال دهک های پایین جامعه با ارائه تسهیلات خوداشتغالی توسط کمیته امداد انجام شده که تیران و کرون از جمله شهرستان های پیشتاز در این عرصه محسوب می شود.

وی افزود: امسال 740 میلیارد ریال برای این امر به این شهرستان اختصاص یافته که 70 درصد آن مختص مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بوده و مابقی به دهک های یک تا پنج اختصاص پیدا می کند.

به گفته رییس کمیته امداد تیران و کرون این اعتبار متناسب با تقاضای افراد و نوع طرح توزیع می شود که بالغ بر 500 نفر قادر به استفاده از این تسهیلات خواهند بود.

فرخ وند یادآور شد: سال گذشته نیز 740 میلیارد ریال تسهیلات در تیران و کرون توزیع و بیش از 500 پرونده تشکیل شد که زمینه اشتغال بیش از 600 نفر را فراهم کرد.


برچسب ها: تسهیلات اشتغال زایی - کمیته امداد - تسهیلات اشتغال - اشتغال زایی - مددجویان کمیته امداد - دهک های پایین - اختصاص
آخرین اخبار سرویس:

740 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به تیران اختصاص یافت 

740 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به تیران اختصاص یافت